domingo, 21 de octubre de 2018

Universitat Politècnica de Valencia.Cno. de Vera s/n, Edificio 7A, Valencia, Spain.

09:00 del lunes 28 de septiembre de 2009

18:00 del martes 29 de septiembre de 2009

martes, 7 de julio de 2009

martes, 7 de julio de 2009

International Workshop on Multivariate Image Analysis

The Multivariate Statistical Engineering Group is glad to announce that the celebration of the International Workshop on Multivariate Image Analysis will take place in Valencia.

The International Workshop on Multivariate Image Analysis is a multidisciplinary symposium aimed at gathering international experts and research groups focused on image analysis with multivariate projection models. Multivariate Image Analisis (MIA) is a powerful, computationally efficient and non-invasive technology to extract the relevant information in an image. This information can be employed for classification, inference or process monitoring.